Calendar

Lip
17
pt
2020
CADWORKS : SOLIDWORKS – Modelowanie pod kątem druku 3D
Lip 17@11:00 – 12:00
CADWORKS : SOLIDWORKS - Modelowanie pod kątem druku 3D

INFORMACJA OD ORGANIZATORA:

 

Na optymalne przygotowanie modelu ma wpływ wiele czynników związanych z parametrami projektowanej części: odpowiednimi kątami pomiędzy ścianami, rozmieszczeniem i promieniem zaokrągleń, grubością ścian i długością elementów, planowaniem z wyprzedzeniem struktur podporowych czy możliwościami wytwórczymi twojej drukarki 3D.

SOLIDWORKS – Modelowanie pod kątem druku 3D

 

TERMIN: 17.07.2020 / PIĄTEK

START: godz. 11:00

POZIOM: Podstawowy / średnio-zaawansowany

 

-> Jeżeli zastanawiałeś się kiedyś…

⭐️ Czy twój model będzie nadawał się do łatwego drukowania 3D?

⭐️ Czy wydrukowany prototyp będzie mógł posłużyć do funkcjonalnych testów mechanicznych bądź odwzoruje geometrię kluczową dla projektu?

⭐️ Jak umiejscowić otwory, w jaki sposób zorientować model do wydruku w przestrzeni roboczej oraz jak go do tego przygotować na etapie projektowania?

TEN WEBINAR JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE:

———————————————–

ZAREJESTRUJ SIĘ

Przygotowany przez nas Webinar w przystępny sposób przybliży te zagadnienia oraz pokaże, jak rozbudowane i zaawansowane funkcjonalności SOLIDWORKS pozwalają na stworzenie idealnego prototypu do wydruku na twojej drukarce 3D 

AGENDA:

  1. Omówienie podstawowych ograniczeń geometrii.
  2. Prezentacja edycji brył i ich orientacja w przestrzeni roboczej:
    • Orientacja wydruku i kierunek drukowania;
    • Dzielenie modelu – technologiczność wydruku;
    • Modelowanie wielobryłowe;
  3. Omówienie zalet wynikających z optymalizacji bryły.

NIE PRZEGAP TEGO WYDARZENIA!

Rejestracja na wydarzenie odbywa się poprzez formularz na stronie cwsystems:

ZAREJESTRUJ SIĘ

 

 

 

Lip
30
czw
2020
Forum: LOG DAYS
Lip 30 – Lip 31 całodniowy
Forum:  LOG DAYS

INFORMACJA OD ORGANIZATORA:

W ciągu 2 dni merytorycznych webinarów poruszone zostaną ABSOLUTNIE najświeższe problemy, które dotknęły całą branża logistyczną w ostatnim czasie:

 

  • Automatyzacja procesów logistycznych w odniesieniu do aktualnych realiów
  • Podejmowanie decyzji o nowym obiekcie logistycznym i jego lokalizacji
  • Nowa Normalność logistyki – idee i praktyka
  • Ecommerce, jako must have nowej rzeczywistości

 

Wśród naszych trenerów doprawdy wybitne grono praktyków:

 

  • Piotr Susz – praktyk i interim manager

 

  • Łukasz Jatta senior principal / partner Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting

 

  • Jacek Jarmuszczak trener biznesu, praktyk

 

  • Marta Cudziło kierownik Centrum Logistyki, project manager Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania

 

  • Piotr Karbowiak senior partner Graphene Partner

 

  • Andrzej Lada-Kubala dyrektor zarządzania łańcuchem dostaw, członek zarządu Meble Wójcik

 

  • Roland Krybus principal i project engineer Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting

 

 

Poznaj tematy LogDays 2020:

 

ŚCIEŻKA 1 Automatyzacja procesów logistycznych dziś

 

  • Automatyzacja a dynamika zmian w procesach – jak tworzyć koncepcję i projekt automatyzacji procesów logistycznych, który będzie dostosowany do zadań z przyszłości?
  • Na co zwrócić uwagę dobierając rozwiązania techniczne szyte na dziś i jutro Twojej logistyki?
  • Misja: Pustynia – projekt zautomatyzowanego Centrum Dystrybucyjnego w Ekonomicznej Strefie im. Króla Abdullaha. O długiej drodze od projektu koncepcyjnego magazynu zlokalizowanego na pustyni, przez planowanie detaliczne, nadzór nad realizacją, aż po odbiór instalacji przy uwzględnieniu specyfiki prowadzenia projektów w Arabii Saudyjskiej.

 

ŚCIEŻKA 2 Podejmowanie decyzji o nowym obiekcie logistycznym i jego lokalizacji

 

  • Modelowanie sieci dystrybucji – jakie czynniki decydują o wyborze nowej lokalizacji magazynowej? Jak sprawdzić, która z nich będzie optymalna dla logistyki Twojego przedsiębiorstwa? Dowiesz się, jak przejść przez proces decyzyjny krok po kroku.
  • Magazynowa przeprowadzka – jak się za nią zabrać, żeby przebiegła sprawnie, bez komplikacji? Co powinno znaleźć się na Twojej checkliście? Jakie zasoby zabezpieczyć (transport, narzędzia, media, wywóz odpadów, sieć LAN, sieć elektryczna etc.)?

 

ŚCIEŻKA 3 Nowa Normalność logistyki – idee i praktyka

 

  • Zarządzanie ryzykiem w logistyce – jak szybko sprawdzić sieć interesariuszy współpracy i jak wspólnie przygotować plan kontynuacji biznesu? Jakie narzędzia pozwolą na analizę poziomu ryzyka?
  • Współdzielone zasoby pracowników w parku logistycznym – nowy pomysł na problem ograniczonych zasobów przeszkolonych pracowników dostępnych na już. Sprawdź zupełnie nową koncepcję!

 

ŚCIEŻKA 4 Ecommerce, jako must have nowej rzeczywistości

 

  • Obsługa logistyki ecommerce na już – w jaki sposób przygotować zapytanie ofertowe na usługi magazynowe oraz e-fulfilment? Jak w kontrakcie zabezpieczyć problem wyjścia ze współpracy z operatorem?
  • Własny e-sklep czy współpraca z marketplace’m – różne modele sprzedaży przez internet. Sprawdź ich wady i zalety od strony szans i zagrożeń dla logistyki.