ZAPRASZAMY NA KOLEJNĄ EDYCJĘ 4-7.06.2024!!! 🔥📣🔥📣  

Organizator:

Kongres MY INDUSTRY – spotkanie online dla produkcji

Podziel się

Pod patronatem branżowym targów ITM INDUSTRY EUROPE już 22 kwietnia odbędzie się I Ogólnopolski Kongres online MY INDUSTRY. Wydarzenie kierowane jest do przedsiębiorstw z branży przemysłowej. Pod lupę ekspertów – praktyków zostaną wzięte m.in.: dyrektywa maszynowa i narzędziowa a także zagadnienia związane ze stresem w firmach produkcyjnych.

Prelegentami są praktycy, którzy podzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem oraz zaprezentują wiele ciekawych rozwiązań, z jakimi zetknęli się podczas swojej pracy.

Wielu Specjalistów pracujących w średnich, małych i mikro przedsiębiorstwach nie ma możliwości technicznych, by przybyć osobiście na Kongres. Jeśli dział składa się z niewielkiej liczby Specjalistów pracujących na zmiany ciężko jest zorganizować wyjazd. Kongres w wersji standardowej generuje nam również wiele kosztów pracowniczych. Chcąc tego uniknąć, organizatorzy proponują udział on-line.

- Zasięgnęliśmy języka w środowisku przemysłowym – taka forma wydarzenia cieszy się popularnością, ponieważ jest dostępna w zasadzie dla każdego. Dodatkowo w dobie pandemii ten pomysł przemawia do wszystkich po wielokroć. Zdajemy sobie sprawę, że kontakt bezpośredni jest ważny i dlatego jak tylko będzie to możliwe, jedno spotkanie w kwartale chcemy zorganizować hybrydowo - zapewniają organizatorzy.

 

Dla kogo to wydarzenie?

 

- Nie chcemy ograniczać grona naszych odbiorców. Będziemy poruszać różne tematy, najważniejsze w tym wszystkim jest to że nie jesteśmy zorientowani tylko na temat związany z dyrektywami. Wiemy, że działy techniczne potrzebują różnych kompetencji - czytamy na stronie Kongresu.

 

Kongres kierowany jest do:

 

Szefów Utrzymania Ruchu,

Dyrektorów Utrzymania Ruchu,

Kierowników Utrzymania Ruchu,

Koordynatorów Utrzymania Ruchu,

Kierowników ds. Remontów Utrzymania Ruchu,

Inżynierów Utrzymania Ruchu,

Specjalistów BHP,

Dyrektorów ds. Inwestycji,

Dyrektorów Produkcji,

Kierowników Produkcji,

Dyrektorów Technicznych,

Kierowników Technicznych,

Prezesów i Członków Zarządów firm produkcyjnych.

Dlaczego takie wydarzenie?

 

- Z Zuzanną Jaszczak-Przewoźniak poznaliśmy się 2 lata temu, miałem  przyjemność wystąpić na organizowanym przez nią Kongresie Szefa Utrzymania Ruchu. Mimo, iż się nie znaliśmy, uwierzyła w to o czym będę chciał powiedzieć. I tak powstał zamysł zorganizowania wspólnie czegoś, czego branża produkcyjna potrzebuje - mówi Kamil Zjawiony, współorganizator Kongresu.

 

Po co takie wydarzenie?

- Bo uważamy, że skończył się czas na opowiadanie o wymaganiach w teorii, my chcemy podzielić się wiedzą praktyczną, gotowymi rozwiązaniami, czasami być może tylko wskazówką, ale jakże ważny jest ten pierwszy krok we wprowadzaniu zmian.

Nie stawiamy się w roli najlepszych, chcemy opowiedzieć o swoich doświadczeniach, a także zaprosić praktyków do współpracy. Jest wielu ludzi, którzy mają do przekazania ciekawe rozwiązania, które pozwolą na podniesienie kompetencji naszych Odbiorców. Jak sami możecie zobaczyć formuła spotkania będzie nieco inna niż te standardowe – postanowiliśmy zamieścić na stronie formularz, przez który będzie można zadawać pytania, na które my podczas kongresu odpowiemy. Oczywiście podczas wydarzenia jesteśmy ograniczeni ramami czasowymi, więc wybierzemy tylko te najciekawsze przypadki, ale na wszystkie pytania pojawią się odpowiedzi po Kongresie i każdy nasz klient będzie miał dostęp do bazy, którą będzie mógł w dowolny sposób zarządzać - przekonują organizatorzy spotkania. 

 

Dlaczego warto wziąć udział w Kongresie?

Kongres MyIndustry to wydarzenie, które zrzesza praktyków UR z całej Polski. Organizatorzy to doświadczone firmy: z branży mediów specjalistycznych oraz szkoleń praktycznych dla przemysłu, które zapewnią najwyższy poziom merytoryki na Kongresie. Opinie uczestników edycji offline mówią same za siebie: warto uczestniczyć w tym wydarzeniu – nie tylko ze względu na dużą wartość merytoryczną wykładów, ale również praktyczną sesji szkoleniowej. Wymiana doświadczeń z kolegami z branży tylko wzmacnia wartość wydarzenia.

 

Zgłoszenia oraz szczegółowy program:   www.myindustry.pl

 

Zapytania można kierować bezpośrednio do organizatorów:

 

Zuzanna Jaszczak-Przewoźniak

adres email: zuzanna.jaszczak.przewozniak@szefur.pl

tel.: 536-044-523

 

Kamil Zjawiony:

adres email: stepienzjawiony@gmail.com

tel.: 505-467-908