MM Magazyn Przemysłowy: Marketing B2B - jak sprawnie komunikować się w obecnych czasach
MM Magazyn Przemysłowy - partner medialny targów ITM INDUSTRY EUROPE obchodzi w tym roku 30-lecie swojej działalności. Na stoisku redakcji 1 czerwca będzie odbywać się cykl wykładów w ramach wydarzenia: Marketing B2B - jak sprawnie komunikować się w obecnych czasach.
Marketing B2B - jak sprawnie komunikować się w obecnych czasach
1 czerwca 2023, Poznań, godz. 14.00-16.00
Pawilon 3, stoisko 24
Organizator: MM Magazyn Przemysłowy/ Raven Media
MARKA MEDIALNA „MM” – 130 LAT NA ŚWIECIE, 30 LAT W POLSCE
Prelegent: Paweł Kruk
- Media dla przemysłu – wczoraj, dziś, jutro
- Aktualne trendy na rynku mediów
- Rynek mediów branżowych w przyszłości
KOMUNIKACJA FIRM PRZEMYSŁOWYCH Z OTOCZENIEM – JAK BUDOWAĆ ZAUFANIE DO MARKI POPRZEZ DZIAŁANIA PR
Prelegent: Andrzej Czech
- Wpływ działań PR na wizerunek firm przemysłowych B2B
- Budowanie zaufania poprzez PR w firmach przemysłowych B2B
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w PR
- Co zrobić kiedy pojawi się problem – zarządzanie kryzysowe w firmach przemysłowych
AKTUALNE TRENDY NA RYNKU MEDIÓW – JAK KOMUNIKOWAĆ SIĘ Z FIRMAMI NA RYNKU PRZEMYSŁOWYM
Prelegent: Paweł Kruk
- Jak poprawnie tworzyć treści prasowe
- Strategie w komunikacji na rynku biznesowym
SOCIAL SELLING NA LINKEDIN – JAK NAWIĄZYWAĆ I UTRZYMYWAĆ WARTOŚCIOWE RELACJE W SIECI
Prelegent: Andrzej Czech
- Social selling w firmach B2B
- Budowanie profesjonalnego profilu firmowego na LinkedInie
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA – JAK OSIĄGNĄĆ ZAKŁADANE CELE
Prelegent: Paweł Kruk
- Skuteczna komunikacja – trendy i liczby
- Praktyka w komunikacji – co zrobić żeby było efektywnie
Prelegenci:
Andrzej Czech
Właściciel agencji komunikacji Sfera Group z Wrocławia, doświadczony menedżer i trener zespołów sprzedaży, specjalizuje się w consultingu komunikacji marketingowej, audytach procesów marketingu i sprzedaży B2B, na co dzień projektuje i wdraża strategie komunikacji marek, członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Paweł Kruk
Wydawca i redaktor naczelny marki medialnej MM Magazyn Przemysłowy. Związany z branżą medialną od prawie 30 lat. W tym czasie zdobywał doświadczenie na stanowisku dyrektora marketingu i dyrektora wydawniczego w Vogel Business Media w polskim oddziale niemieckiego holdingu medialnego Vogel Communications Group. Od 2011 roku (w ramach firmy Raven Media Sp. z o.o.) reprezentuje ten holding na polskim rynku.
MM Magazyn Przemysłowy to medium skierowane do właścicieli, dyrektorów zarządzających, specjalistów technicznych i handlowych z pierwszego i drugiego szczebla zarządzania w przedsiębiorstwach przemysłowych.
W ramach marki medialnej wydawane jest czasopismo („MM Magazyn Przemysłowy”), prowadzony jest portal internetowy (magazynprzemyslowy.pl), ukazują się newslettery oraz oferowane są specjalne mailingi umożliwiające firmom efektywną komunikację B2B.
Czasopismo „MM Magazyn Przemysłowy”, wydawane w Polsce od 1993 r., należy do grupy branżowych publikacji specjalistycznych dla przemysłu, oznaczonych wspólną marką MM, która istnieje na międzynarodowym rynku medialnym od 1894 roku. W roku 2023 obchodzimy 30-lecie marki w Polsce.